Hejsan..
Idag har jag haft träning i ekhammar, vi hade också samtal efter de:
- hur vi kunde utvecklas
-vad vi var bra på
och mycket mer..
Sen så när jag kom hem så åt vi lite mat, typ vid 20:00 eller något :)
Sen imorgon så är det våran längsta dag i skolan, vi börjar klockan 08:00 och slutar 15:00..
herregud vad jag hatar skolan..
Nu kommer de iallafall upp en bild från igår, jag hade ju tråkigt så nu kommer bilden upp som jag sa..
Kommer fler bilder imorgon! ♥
Ha det bra, puss
styggflikkah 

Kommentarer

Skriv något gulligt här ♥

Ditt namn ♥ (bara fegt om du kommenterar med anonym):
vill du att bloggen ska komma ihåg dig tills nästa gång? ♥

E-postadress ♥ : (psst! det är bara jag som ser)

Har du någon blogg? ♥ :

skriv din kommentar här nedanför ♥ :

http://styggflikkah.blogg.se
RSS 2.0