chillkläder ♥

Jag älskar känslan att sitta i chillkläder framfördatan med musik i bakrunden..
Sjukt skönt! 
Just nu håller jag på att städa mitt rum, inte det roligaste jag varit med om men en sak som jag måste -.-'
Jag kan inte städa om jag inte har musik..
En vana! Så nu har jag ONE DIRECTION på! 
Heheheh, staalker!
HAHAH i skolan idag ''skapade'' jag, Emelie, Stina och Johanna vår egen lilla ''klubb''
Vi alla hade faktiskt converse idag :D
Men jaja, nu kommer de bild 
(svart-vita)

men tja lixom -.-


pfft -.-
sådär, bjuder lite..

Ha de bra, puss
styggflikkah 

Kommentarer

Skriv något gulligt här ♥

Ditt namn ♥ (bara fegt om du kommenterar med anonym):
vill du att bloggen ska komma ihåg dig tills nästa gång? ♥

E-postadress ♥ : (psst! det är bara jag som ser)

Har du någon blogg? ♥ :

skriv din kommentar här nedanför ♥ :

http://styggflikkah.blogg.se
RSS 2.0